b4nd3r4s Moderator
Mesaje : 164 Puncte : 5084 Reputatie : 0 Data de inscriere : 09/02/2011 Varsta : 29 Localizare : In C:\ sau in D:\ . Depinde de situatie .
| Subiect: [Tutorial] Textura SKY(valve hammer editor) Vin Mar 04, 2011 1:29 am | |
| Pornind de la camera inchisa din tutorialul anterior, vom face ca in loc de acoperis sa se vada cerul. 1. Selectam blocul. In urma gravarii, el a ramas compact, un grup de fete. Pentru al descompune apasam click-dreapta -> Ungroup. 2. Selectam componenta de sus, careia ii aplicam in intregime textura SKY aflata in grupul de texturi half-life.wad3. Mergeti la Map -> Map Properties, iar la environment map treceti in chenar numele tipului de cer pe care-l preferati (ex: dusk, morning, 2desert, backalley, city1, alien, blue, cliff) fara prefix-ul "cl-" 4. Compilati harta. Va trebui sa apara o fereastra in genul: 5. Testati harta |
|