Neam mutat pe www.dreams-cs.in



 
AcasaSiteGalerieFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare
Welcome to DreamCS Cautam Playeri care sa tina Redirecte Contact Detinatori Mirel~mirel_mireldinho & BlackStar*~sergiutzu97

Distribuiţi | 
 

 [Tutorial] Textura SKY(valve hammer editor)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
b4nd3r4s
Moderator
Moderator
avatar

Mesaje : 164
Puncte : 3099
Reputatie : 0
Data de inscriere : 09/02/2011
Varsta : 24
Localizare : In C:\ sau in D:\ . Depinde de situatie .

MesajSubiect: [Tutorial] Textura SKY(valve hammer editor)   Vin Mar 04, 2011 1:29 am

Pornind de la camera inchisa din tutorialul anterior, vom face ca in loc de acoperis sa se vada cerul.


1. Selectam blocul. In urma gravarii, el a ramas compact, un grup de fete. Pentru al descompune apasam click-dreapta -> Ungroup.




2. Selectam componenta de sus, careia ii aplicam in intregime textura SKY aflata in grupul de texturi half-life.wad




3. Mergeti la Map -> Map Properties, iar la environment map treceti in chenar numele tipului de cer pe care-l preferati (ex: dusk, morning, 2desert, backalley, city1, alien, blue, cliff) fara prefix-ul "cl-"




4. Compilati harta. Va trebui sa apara o fereastra in genul:



5. Testati harta Smile

_________________
Dati-mi o arma automata si o sa ma vedeti la stirile Pro TV !!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://myhhhayta.blogspot.com
 

[Tutorial] Textura SKY(valve hammer editor)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» [Tutorial] Cum sa faci un sistem de logare/inregistrare!
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Neam mutat pe www.dreams-cs.in :: Counter-Strike 1.6 @ DreamsCS :: Resurse Cs :: Tutoriale Counter-Strike-
Mergi direct la:  
creeaza un forum | Jocuri | Comunitati | © phpBB | Forum gratuit de suport | Contact | Semnaleaza un abuz | Creeaza un blog