1. Construim bazinul.
2. In interiorul lui mai construim un bloc, conform imaginii de mai jos, efectuam scobitura, si il pastram pentru a-l transforma in apa.
3. Ii schimbam textura in AAATRIGGER pentru a-l observa mai usor, iar apoi stabilim nivelul apei din piscina modificandu-i inaltimea (reglati unitatea de lungime a grilelor cu tastele
] [ pt. o precizie mai mare)
4. Transformam blocul in Entity (apasati
click-dreapta -> Tie to Entity), in chenarul Class scriem tipul entitatii, si anume
func_water, dupa care ii setam atributele: la
Render Mode alegem
Pure Color (astfel nu va mai conta textura), la
FX Amount setam transparenta (0 - invizibil, 255 - opac), iar la
FX Color alegem nuanta.
5. Construim o rampa
- folositi-va de unealta
Vertex in planul x/z, pentru a da bazei rampii o forma oarecum mai acceptabila.
https://2img.net/r/ihimizer/img386/3907/60671320ik1.gif6. Tineti apasat CTRL, selectati toate componentele ei (bazinul,apa si rampa) si grupati-le (
click dreapta -> Group). Amplasati piscina unde doriti. Nu uitati de entitatile indisponibile unei harti:
info_player_start / info_player_deathmatch - puncte de spawn
light / light_environment - lumina
trigger_camera - locul unde "filmeaza" atunci cand te aflii in Team-Menu
SFAT: creati entitatea info_player_start inainte de a construi, pentru a aprecia raportul dintre volumul jucatorului si al obiectelor din jur
7. Compilati si testati